Monologku

assalamualaikum.....



saya yakin semua org ada masalah masing2, begitu juga saya mungkin...



tidaklah besar sgt tapi tetap perlu selesaikn walaupun serumit mana pun. Kisah yg ingin saya kongsikan bermula apabila:



semester ini saya mesti study pasal satu software computer dgn 3 credit hours.byk tuh.

Sejak tu, baru saya sedar bhw computer bukanlah satu alat yg bijak sebab ia hanya menerima perisian atau arahan dari pengendalinya bulat2 walaupun arahan itu ade logic error. Kalau syntax error, terus program tak leh run..isk2 tu yg selalu kene tolak marks tuu.

diringkaskan kisah,saya agak gusar after final exam tempoh hari......yang saya harap lulusssss...ameen....

tapi,

saya tau, saya dah usaha semampu mungkin dan selebihnya hanya berharap kepada Allah...
Saya percaya Dia lihat usaha saya dan tidak pula semata2 pada hasilnya....



Saya dengar2 result kuar 10 jun nie,berdebar2 pula hati ini kembali, doakan saya.

terima kasih:)


0 comments:

Post a Comment

mencari???