Attention!!!

hari ini 21 april 09', tarikh dimana genap sebulan blog ini dicipta utk sementara waktu.
TAPI.........
Hari nie gak saya ngambil keputusan utk meneruskan usaha berkongsi sesuatu utk anda (si pelayar blog) ini.
KAPASITI+CAPACITY= KAPASCITY hehehe.....{tiada dimana2 rumus + maths/kamus}
apelah maknenyer???
camni,
KAPAS = biarlah anda menerima segala apa yg brada didlm tulisan saya umpama kapas, lembut tetapi bergune dlm hidup saya dan kalian.
CITY = bandar/kwsan.....setiap bandar/family/negara/kaum dicorakkan oleh INDIVIDU. INDIVIDU itu adalah saya dan kalian. Maka bersamalah kita mengubah diri ini spy lebih baik dr segi pemikiran,amalan,akhlak,dll...
***sesape yg mengenali diri saya ini, maaf andai kata diri anda pernah dilukai oleh saya, maaf seribu kali disertakn sayang tak terkira buat anda:D***
seperti dlm sabda Nabi s.a.w: " Sampaikanlah dariku sekalipun hanya satu ayat...."

0 comments:

Post a Comment

mencari???